mandag 8. juni 2009

Twilight - New Moon


Dette er det avsluttende innlegget, så derfor skal eg prøve så godt eg kan på å gjøre det bra.

Eg tenkte eg skulle skrive ein annmeldelse av ein film. Og kva passer vell betre enn Twilight med New Moon? Det er den filmen som er mest omtalt for tida og alle gleder seg til å sjå den!

Eg har sett litt på film trailere av den.

New Moon er følgeren etter suksessen Evighetens Kyss.

Filmene handler om Bella som flytta til faren sin der ho møtte Edward som er vampyr, og blir forelska i han.

I den første filmen får me vete at familien Cullen (som består av vampyrer) er ”vegetarianere”. Dei eter ikkje mennesker, kun dyr.

Men broren til Edward (Jasper)  har nettopp klart å slutte å drikke menneske blod, men sliter litt med det. Det første som skjer i traileren er at Jasper ikkje klarer å dy seg når Bella får eit papirkutt.

Edward føler ein sterk trang til å beskytte Bella, så han reiser.

Etter han har reist så prøver ein annen klan av vampyrer å ta Bella. Dei spiser mennesker og har drept mangen i den lille byen ho bur i, og det var nett så vidt ho klarte å overleve eit angrep av ein av dei vampyrene. Men heldigvis har ho Jason som me får se at kan bli til ein ulv.

 

Eg synes at filmen ser kjempe bra ut.

Den ser veldig spennende ut, men det er eit par små feil.

Jason står i bar overkropp, og brått så har han på seg t-skjorte 2 sekunder etter på.

Det er ein film som passer til alle aldre egentlig. Men kanskje mest ungdom.

Det er ein film som både gutter og jenter kan ha glede av å se.

 

Eg gir terningkast 5.J




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar